Πέμπτη
23 Φεβρουαρίου
2017

Doctor Vasiliadis

Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

Το ασβέστιο (calcium) αποτελεί το 1,5% του βάρους του σώματος μας. Το 99% του ασβεστίου βρίσκεται στα οστά και το  1% στα δόντια, το δέρμα και το πλάσμα του αίματος.  Το ασβέστιο συμβάλλει μαζί με το φωσφόρο στην οστεοποίηση, είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της λειτουργικότητας των κυττάρων, συμβάλλει στη νευρομυϊκή μεταβίβαση των ερεθισμάτων και επίσης είναι απαραίτητο στην πήξη του αίματος.

Οι ημερήσιες ανάγκες σε ασβέστιο του ενήλικα είναι 800 έως 1200mg ανάλογα με τη μάζα σώματος και την δραστηριότητα. Στην εγκυμοσύνη οι ανάγκες αυτές αυξάνονται κατά 20-40% για να καλύψουν τις ανάγκες της ανάπτυξης του εμβρύου, την αύξηση του μυομητρίου και τις αυξημένες ανάγκες της μυϊκής δραστηριότητας και της κυκλοφορίας της εγκύου και του πλακούντα.

Έτσι οι ημερήσιες ανάγκες πρόσληψης ασβεστίου στην έγκυο είναι 1100 – 1600mg.

Από τον παρακάτω πίνακα τροφών θα επιλέξετε  τροφές πλούσιες σε ασβέστιο (calcium) και με λίγα λιπαρά και κατά το δυνατό λίγες θερμίδες έτσι ώστε να καλύπτετε τις ημερήσιες σας ανάγκες ανελλιπώς. Σημειώνεται ότι οι πίνακες αναφέρονται σε 100 γραμμάρια ωμής τροφής και σε mg ασβεστίου.

Oι πλήρεις οδηγίες και ο κατάλογος τροφών

τώρα διαθέσιμες στο κινητό σας τηλέφωνο

με την εφαρμογή


" ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ " από το Google Play

 


title2.png

cass.png